Spitalul Bolintin
Spitalul Orasenesc Bolintin Vale, este amplasat in zona de nord a judetului Giurgiu. Profilul de activitate al spitalului este asistenta medicala spitaliceasca continua si de zi pentru pacienti de tip acut si asistenta medicala ambulatorie specialitati clinice si paraclinice, deservind o populatie de circa 90 mii locuitori, dispersati pe raza a 15 localitati. Regimul de lucru este de 24 ore/zi, 365 zile/an.
Proceduri / formulare
Chestionar de evaluare a satisfactiei pacientilor Laborator Radiologie si Imagistica Medicala AICI
PROCEDURA SCRISA PENTRU PREDAREA SI PASTRAREA OBIECTELOR DE VALOARE ALE PACIENTILOR
1 prin prezenta procedura se stabileste modul de predare, inregistrare si pastrare a obiectelor de valoare ale pacientilor, dupa cum urmeaza:
2 Se aplica pentru: a. pacientii in stare grava, decedati in spital sau la camera de garda, care au asupra lor obiecte de valoare nevoluminoase,
b. pacientii in stare generala buna aflati internati pentru investigatii sau tratament si doresc sa depuna la loc sigur obiecte de valoare aflate asupra lor , cum ar fi: bijuterii, ceasuri scumpe, acte, sume de bani, actiuni, bonuri de valoare etc.
3 Pentru pacientii de la pct a., obiectele de valoare se inventariaza de personalul mediu-auxiliar din tura respectiva sub indrumarea medicului de garda sau coordonator, dupa caz, cu intocmirea unui proces verbal , obiectele si PV se predau la asistenta sefa , care prin serviciul administrativ , cu inregistrare intr-un caiet dedicat, va depune aceste obiecte impreuna cu PV in seiful spitalului, aflat sub paza. Obiectele vor fi predate ulterior apartinatorilor legali sau politiei, dupa caz, pe baza documentelor de identitateale apatinatorilor , cu un PV de predare-primire.
4 Pentru pacientii de la pct b. , pe baza unei delaratii de intentie si PV prin acelasi circuit as sefaadministratie- inregistrare caiet dedicat- seif se depun obiectele spre pastrare, maximum pe durata spitalizarii, cu returnare la externare sau la solicitare , pe baza de PV .
5 Posibilitatea pastrarii obiectelor de valoare se afiseaza in cele 4 sectii care deruleaza spital;izare continua:
OBIECTELE PERSONALE DE VALOARE POT FI PASTRATE TEMPORAR IN SEIFUL SPITALULUI IN LOC PROTEJAT
Manager,
Dr. Horhota Lucian
med primar ATI
PROCEDURA DE FACILITARE A COMUNICATIEI TELEFONICE A PACIENTILOR CU APARTINATORII SI DE COMUNICARE A EVENIMENTELOR CATRE APARTINATORI
1 Se aplica pacientilor internati in Spitalul Orasenesc Bolintin Vale.
2 pacientii internati pot folosi telefonul mobil in salonul obisnuit, cu exceptia orelor de vizita medicala in salon sau proceduri invazive la bolnav, precum si la radiologie si ATI Bloc Operator
3 Pentru a comunica cu apartinatorii aflati la distanta, pacientii deplasabili pot fi chemati la telefonul fix din sectie in interval orar 10-21 sau pentru situatii de exceptie;
4 Pentru a comunica cu apartinatorii, pacientii nedeplasabili care pot comunica vor putea avea la dispozitie la chemare telefonul romtelecom cu raza limitata 200 m din sectie adus de personalul de serviciu;
5 La internare, pe frontul FOCG se va nota un nr de contact de la apartinatori
6 In cazul aparitiei unor evenimente urgente in situatia clinica a pacientului , care necesita consimtamant complementar, inclusiv in cazul decesului , apartinatorii vor fi anuntati telefonic la nr lasat in FOCG de catre personalul de serviciu sub indrumarea medicului de garda sau coordonator, dupa caz
Prezenta procedura se difuzeaza la sectiile care opereaza spitalizare continua si de zi si camerelor de garda.
Manager
Dr Horhota Lucian
med primar ATI
INTELEGERE SCRISA INTRE SPITALUL ORASENESC BOLINTIN VALE SI PREOT AVRAM ANANIA, PENTRU ASIGURAREA SPRIJINULUI CONFESIONAL SI MORAL AL PACIENTILOR, APARTINATORILOR SI PERSONALULUI SALARIAT SAU COLABORATOR
Prin prezenta intelegere cu preotul A. Anania din Bolintin Deal, care are repartizat in aria de competenta profesionala din partea forurilor bisericesti superioare specifice si Spitalul Bolintin, se precizeaza ca:
1 la nivelul unitatii sanitare preotul A. Anania poate desfasura activitate benevola de sprijin confesional , moral si in limita de competenta prin pregatirea specifica complementara, impreuna cu personalul medico-sanitar- consiliere psihologica bazala ne nivel 1 pentru pacientii internati si ambulatori, precum si apartinatorii acestora;
2 Pana in 2007 activitatea de confesional sau rugaciune se desfasura intr-o incapere pusa la dispozitie de spital; urmare construirii cu sprijinul comunitatii locale a unei bisericute in curtea spitalului, aflata in etapa finala, de pictare, activitatea de rugaciune se va putea desfasura din dec 2011 si apoi integral din 2012 in interiorul lacasului de cult.
3 Pentru pacientii internati nedeplasabili sau cei in stare grava terminali, la cererea lor sau a apartinatorilor acestora, procesiunile de suport religios se desfasoara in sectie.
4 Cu prilejul sarbatorilor importante: Paste, Craciun. Boboteaza, preotul poate veni in spital pentru acivitati specifice; in continuarea traditiei locale in perioada de colinde sunt primiti in Spital colindatorii din Maramures si corul Inst. Teologic, copiii de la Scoala sau alti colindatori;
Sunt permise cu anunare prealabila conform RI si vizite ale altor confesiuni religioase;
5 Prin Bucatarie, pot fi efectuate diete speciale pentru respectarea practicilor religioase la cererea pacientilor; deoarece la noi majoritatea pacientilor sunt crestini, axista o traditie locala in a se prepara si diete de post.
6 Sunt intreprinse de spital si permise ( pentru organizatii caritabile autorizate, inclusiv Biserica) actiuni de ingrijiri socio-medicale post-externare in spatii destinate special de spital sau primarie sau Biserica , incluzand aici si actiunile de distributie apa rece in canicula , masurarea TA si prim ajutor pentru populatie in perioadele cu temperaturi extreme, prin PUNTELE DE PRIM AJUTOR TEMPORARE.
7. PENTRU PERSOANE DE ALTE CONFESIUNI, SE VA PUTEA DESFASURA SUPORT RELIGIOS-CONFESIONAL IN PARTEA DIN FATA, DE LA INTREAREA LACASULUI DE CULT EXISTENT.
NOTA INTERNA
Catre,
Toate /sectiile /compartimenteleÎn atentia sefului clinicii /sectiei /compartimentului
Ca urmare a sugestiilor dvs. de la Consiliulmedicaldin data de 15.03.2011, in scopul imbunatatirii colaborarii dintre partea administrativa si toate clinicile (sectiile, compartimentele) din SOBV, va propunem urmatorul Plan de intretinere a cladirilor si instalatiilor tehnologice”.
Obiectivele principale ale consultantei si monitorizarii constau in:
·comunicare eficienta intre partea administrativa si conducerile sectiilor;
·stabilirea nevoilor de lucrari de intretinere a tuturor spatiilor si materialele
aferente executiei;
·repartizarea si utilizarea judicioasa a spatiilor cu respectarea prevederilor
normativelor in vigoare;
·reducerea consumurilor de utilitati (energie electrica, apa calda menajera, apa rece, energie termica, gaze naturale); ·aprovizionarea ritmica cu medicamente si materiale sanitare;
·prioritizarea problemelor si stabilirea de termene pentru executie si control. La fiecare intâlnire din partea administratiei spitalului, va participa directorul medical, sisef serv administrative sau un reprezentant din partea serviciului tehnic, administrativ aprovizionare.
Lasam la latitudinea dvs. sa stabiliti personalul care sa va reprezinte la aceste intâlniri.Loc de desfasurare : sectiile spitalului.Program de desfasurare : 09,30 - 11,00.
Manager
PLAN VERIFICARE SI INTRETINERE CLADIRI, INSTALATII TEHNO (APA, FOSE, ELECTRIC, INCALZIRE) 2011-2012
Secţia / Data | LUNA | ||||||||
ian-feb | mar-apr | mai-iun | iulie | august | septembrie | octombrie | noiembrie | decembrie | |
ZIUA | |||||||||
Laboratoranalize medicaleDEAL,VALE | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 |
Laborator radiologie şi imagistică medicală | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 |
Laborator de anatomie patologică | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 |
Camere de garda | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 |
Farmacia | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 |
Ambulatoriul de specialitate (policlinica)si integrat | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Sterilizare centrala | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 |
Bloc operator | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
Comp ATI | 2 | 2 | 2 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
S. Chirurgie | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 |
S. Medicina Interna | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Cabinete Ambulator Bolintin Deal | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Dispensar TB | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
Cab Planning | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 |
S Obstetrica - Ginecologie cu NN | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
S. Pediatrie | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 |
Nota: Daca ziua planificata cade sarbatoare, se decaleaza 1 zi dupa in prima lucratoare; exceptie situatii urgent |
Internare interventii chirurgicale/nasteri
Este necesar un repaus alimentar si de lichide de minim 6 ore de la momentul programarii interventiei dumneavoastra. Internarea in spital se va realiza inainte cu 2 ore...
Vezi mai multe...
Contact spital
Folosiţi formularul de contact pentru a afla orice informaţie doriţi să aflaţi. Veţi fi contactat(ă) cât mai curând posibil cu toate detaliile solicitate de către dumneavoastră...
Vezi mai multe...